reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Brindová

Miroslava Brindová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nech som, kto som, čo som, predsa som, bola som, cítila som, počula som, tancovala som, videla som, chytila som, pustila som, mala som, dala som, brala som, snívala som, ľúbila som, plakala som, chcela som, pracovala som, spievala som, trucovala som, nadávala som, urážala som, udivovala som, písala som... A ešte aj budem! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Because of...

Miroslava Brindová

Because of...

Volala sa Táňa. Nežila šťastne, ale vedela si život šťastným robiť. To bolo jej eso v rukáve, aj v krátkom rukáve, aj keď bola v tielku, aj v pyžame. A huňatých ponožkách.Táto story je o Táni a o mužoch. O tom, ako sa ich charaktery vždy chceli stretnúť, no nikdy to tak neurobili. Lebo... (a tu sa príbeh začína.)

  • 11. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ako komercia prišla a neodišla

Miroslava Brindová

Ako komercia prišla a neodišla

Čo je to hudba? Básnik by povedal, nie že má oči ako súmrak nad milujúcim mestom, ale že je to rozkoš spôsobujúca harmónia tónov, rytmov a zvukov ušku ľúbezných. Pre mňa je hudba to, čo lahodí mojej duši. Duše ľudí sú však rôzne a každému lahodí niečo iné. Ja sa iba zvyknem okázalo pýtať, či to, čo sa púšťa v slovenských rádiách, niekomu lahodí.

  • 11. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu